Tuesday, June 28, 2005

Malas

Malasnya nak update, lagi pun takde cerita baru yang nak diceritakan..(elleehh..alasan je tu...heheh). Yang sebenonya aku dah sangkut dengan satu blog tu, ceritanya sungguh meruntun jiwa, bole menangis dibuatnya dan bole tergolek-golek ketawa. Kat umah takde line net, jadi bila ada masa je bole baca kat lab. Nanti la... kalau dah tak malas, aku try la menulis balik...heheh..

2 Comments:

At Tuesday, June 28, 2005 4:57:00 PM , Anonymous Anonymous said...

noha, aku rasa aku tahu blog apa yang kau baca. erm, betul. sedih dan banyak juga pengajaran hidup aku perolehi. tapi, penulis tidak mahu simpati pembaca. penulis hanya mahukan ia menjadi tempat luahan hatinya. terima kasih sebab beritahu aku blog berkenaan. aku tidak tidur malam kerana menghabiskan pembacaanku yang bermula dari petang. he he he, bingung sebentar siangnya sebab tidak culup tidur dan takut untuk menghadapi esok lusa yang tidak tahu ketentuannya.

 
At Wednesday, June 29, 2005 12:24:00 PM , Blogger noha chomel said...

sany : ko buat je keje ko, keje byk jgn nak melepak baca blog org lain baca aku nih...hehheh...

mazia : aku harap ko dpt jadikan pengajaran dari citer kat blog tu, kalau ko rasa susah, ada masalah, ko kena ingat, ada org yg lebih susah dan bermasalah dari ko, bersyukurlah dgn apa yg kita ada dan berusaha la memperbaiki apa yg kurang, aku pun byk lagi yg nak kena blajo...aku harap ko tabah dlm melalui kehidupan yg mendatang...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home