Friday, September 26, 2008

Lidah bercabang

Aku dengar berita ni masa dalam kereta lepas jumpa client....hahaha....ini baru betul kena dengan peribahasa (?) cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar...hhmmm....padan muka ko!

Aku rasa makcik Teresa ni memang tak tahu diuntung, sekurang-kurangnya dia dapat makan, kalau dibiarkan kebuluran....wahhh...sure lagi hebat dia memekik kat sidang akhbar kot??

Sebenarnya, aku tak biasa nak post an entry pasal politik dan kalau boleh tak nak pun, tapi kali ni aku tak tahan dengan pompuan yang tak sedar diri ni dan kawasan kat rumah aku ni aku dengar cerita ada satu masjid tu dah tak boleh nak buat kuliah Subuh lagi. Hampeh ok?? Tidak la juga aku pergi pun kuliah Subuh tu, tapi apa lagi kebebasan yang kita boleh dapat?

Truly...i am very-very sad...........






p/s: eerr...sedih-sedih gak, ada berita gembira juga ni. Korang, ada kawan kita pregnant lagi. Actually dia tak buat test lagi, tapi biasa la kan, instinct seorang ibu, lagi pun dah mula loya-loya dan melepek. Siapa orangnya, tunggu la yang empunya badan isytiharkan sendiri, ok? Kita doa je la agar dia selamat dan dipermudahan proses mengandung.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home