Sunday, December 10, 2006

Akhirnya....

Akhirnya...setelah 7 hari bermula Sabtu minggu lepas, bekerja tanpa henti dan lebih 12 jam sehari, berhujan berpanas, aku demam!

Akhirnya.... balik ke JB minggu ni semata-mata untuk berehat. Sejak sampai petang Jumaat kelmarin, hanya sekali aku keluar dari rumah, itu pun sebab nak pergi klinik. Kebanyakan masa kat atas katil je and what make it worst, Nurin pun demam juga...alahaii kesian dia. Nasib baik la hubby tak demam sama.

Akhirnya.... segala perancangan, nak berjalan ke Singapura la, nak menziarah sedara mara la, semuanya tinggal rancangan. Cuma pagi ni, both of us dah tak demam cuma perut pulak berangin, nak makan pun tak lalu. Sejak demam ni, dah 3 kilo aku turun, tapi apa la maknanya kalau badan tak sihat.

Walau pun berehat macam ni bukan yang aku minta, tapi aku rasa ni peringatan dari Allah juga, maksudnya ada waktu bekerja dan ada juga waktu berehat, kena la seimbang.


--------------------------------


Aku tahu aku ada beberapa hutang dengan dengan beberapa orng yang penah berada di sini, Kak SJ dengan resepi sambal tumis dan Sindarak dengan resepi kacang pool. Bukan tak nak upload, takde gambar nak letak, rasa cam tak best je kalau takde gambar kan?? Anyway, as soon I got the pictures, i will upload the recipe

5 Comments:

At Monday, December 11, 2006 12:05:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hmm.. patut lah tetibe ghaib je, rupanye bz ng keja.. btw, take xtra good care of urself.. keja, keja jugak, rehat mesti ade! $$ x blh beli kesihatan!

 
At Tuesday, December 12, 2006 9:20:00 AM , Anonymous Anonymous said...

xpe... take ur time... doakan yg terbaik utk ko... take care...

 
At Wednesday, December 13, 2006 6:11:00 PM , Anonymous Anonymous said...

salam,

kalau dah turun 3 kilo, tambah chomel la agaknya... :)

 
At Thursday, December 14, 2006 9:07:00 AM , Blogger mommamia said...

a'ah,patutla senyap sunyi jer,pulun keje rupanya-demam smpi turun 3kilo?ish teruk tu..rilek2 skit fren,dah ujung2 thn ni give yourself a good break,next year awal thn pulun lagi,tp pulun pun jgnla smpi sakit-ko take care,mkn ubat,mkn supplement..

 
At Thursday, December 14, 2006 9:11:00 AM , Blogger Puteri Satu said...

salam perkenalan...1st time visit blog nih.....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home