Tuesday, August 22, 2006

My darling

Tolong mama masukkan surat pun bole buat Nurin happy..... perasan tak rambut depan dah pendek? Mama terpotong pendek sebenarnya, sekali tu end up muka bulat je cam Temenggung Jugah..heheh..sorry dear!


Sebelum bergelar fulltime business woman, setiap hujung minggu aku dan hubby akan bawa Nurin bersiar-siar, sekurang-kurangnya berjogging setiap pagi Sabtu atau Ahad. Tapi sekarang ni, aku kerja tak kira siang malam, pagi petang dan hujung minggu. Masa untuk bersama Nurin sangat terhad, kalau ada pun waktu malam.

Jadi, bila ada kesempatan nak melayani keinganannya aku akan cuba tunaikan dan sedaya upaya buat buah hati aku ni gembira. Semalam, aku temankan Nurin di taman permainan. Sampai je kat sana, for the next 20 minutes, Nurin bermain tanpa henti! Seronok betul dia, main buaian, main gelongsor dan berlari sepuas-puas hati. Agaknya la kalau tak kerana dah nak Maghrib lagi pun hubby nak buka puasa, mesti dia tak nak balik, tak puas!

Susah nak cerita kegembiraan dia but i think pictures can tell everything.....:)


Nurin tengah tunggu giliran nak mengelungsur


Buai laju-laju, sampai pokok sena.......


Wuuuhuuuuu......syok mengelungsur!


p/s : sebenarnya banyak gambar nak upload, cuma internet line je very slow dan sangkut-sangkut, buang masa betul la..iiskk...camni camne la aku nak rajin-rajin buat entry, nak siapkan saru entry je makan berejam!

3 Comments:

At Tuesday, August 22, 2006 2:58:00 PM , Blogger mommamia said...

aku rasa blogspot yg problem la noha,aku pun nak upload gambar punya la payah!rambut temenggung jugah?hihi,aku perasan rambut nurin masa j.jusco aritu,aku ckp ni mesti kes terpotong pendek ni heheh,tp takpe bagus gak terpendek ambik masa lama skit nak pjg,bkn sng nak potong rambut anak2 ni,depa tak reti dok diam!sakan betul nurin kat playground,mesti dia happy!

 
At Tuesday, August 22, 2006 4:20:00 PM , Blogger noha chomel said...

mar : pasal rambut tu, mmg payah nak memotongnya, kejab tunduk, kejab toleh kanan, kiri, geram betul aku. pastu tgk2 dah terpendek, hah ambik ko! harap2 masa raya nanti dah ok la...heheh

 
At Tuesday, August 22, 2006 6:01:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

ala2 temenggung jugah pun, still cute lah cik nurin kita ni... hmm.. lamanye x jumpe.

t'ingat dia cak aku mase kat rumah su ari tu! soo cute...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home