Sunday, July 10, 2005

Diintai..??

Bila aku bukak blog ari ni, kat 'comment' pada last entry ada somebody tinggalkan 'nasihat' kat situ. Ok la tu, bagus nasihat tu. Tapi bila aku fikir-fikir balik...eemm...sudah ada pembaca lain rupanya blog aku nih. Ye la, aku tak harap pun org lain yg tak aku kenali baca blog ni, sebab blog ni bukan 'apa-apa', sekadar luahan rasa hati, pengalaman, petua, cerita yg aku nak kongsi dengan kengkawan aku. Cuma aku risau la gak, bila org yg aku tak kenali, maybe 'somebody', kebebasan untuk bersuara sudah tidak ada lagi. Nak tulis apa-apa pun rasa cam tak sedap ati je, mana la tahu bole menyinggung perasaan sesape ke? Padahal kat sini la gak tempat kalau aku nak luahkan perasan marah / benci / kecewa pada seseorg tanpa perlu dia mengetahuinya.

Walau pun 'anon' tapi ada juga 2,3 nama yg bermain dalam kepala otak aku ni, tinggal la takleh nak confirm sebab org tu tak tinggalkan jejak. Anyway, terima kasih banyak-banyak atas nasihat yg berguna tu. Bole aku buat untuk muhasabah diri aku ni, ye la...aku pun bukan betul sgt, maybe ada kekurangan yang aku tak nampak. Apa-apa pun, aku enjoy ujung minggu nih, kepala mmg berserabut sikit, tapi takpe, prinsip aku jgn dipikirkan sangat, buat sakit kepala jek....ok la korang...jumpa lagi nanti....

6 Comments:

At Monday, July 11, 2005 5:47:00 PM , Blogger noha chomel said...

hi sany...well masa tu marah sgt, skang ni dah ok...macam ko cakap la, malas nak pikir, tapi camne nak buat ek...tertgk muka dia pun menyampah!

very sorry la sany, aku takleh nak pi umah har, sampai salam pengantin baru aku pada dia ek, ko pegi baik2 ye

 
At Monday, July 11, 2005 7:28:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Noha,
Pastinya anon is not me.Tapi seronok juga bila sesekali diintai seseorang [ dalam maksud yang baik ya]. Ohya, kegeraman tempohari bila tidak difikirkan semula, akan berlalu seperti ombak memukul pasir di pantai. Biarkan angin yang bertiup semalam, berlalu begitu sahaja.

To Siela,
Jaga diri baik-baik. Sani, jaga kawanku elok-elok. [Kita pernah terjumpa di Puduraya dan juga di majlis perkahwinan Noha.]

Maaf Noha, menggunakan ruang ini untuk mesej Siela.

Kepada semua, selamat megharungi hari-hari mendatang dengan penuh kesabaran dan kegembiraan.

 
At Tuesday, July 12, 2005 10:49:00 AM , Blogger noha chomel said...

sany : aku penah bawah mazia pi umah serdang, masa tu nak amik nad, gambar pun ada..

sorry pasal har tu, ada hal ujung minggu ni, kad tu simpan dulu

aku tak rasa 'anon' di kalangan kekawan kita, but sape2 dtg dengan niat baik, aku akan sambut dengan baik juga

mazia : madah ko 'menyejukkan' hati aku, thanks!

mazia & sany : takpe, bole guna blog aku sebagai medium utk msg kengkawan

 
At Saturday, December 23, 2006 4:02:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY!
» » »

 
At Wednesday, February 07, 2007 9:29:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! Moving and storage companies north carolina mini storage Descreat hardcore illistrated Cannibal fantasy kitchens preparing food Tramadol canine use Delta faucet comapany Learner motorcycle insurance

 
At Tuesday, April 24, 2007 6:14:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home