Wednesday, February 27, 2008

Muda sentiasa .....

Alhamdulillah! Diberi kesempatan oleh-Nya, kami berdua menyambut hari lahir pada tahun ni. Sebab aku kena pergi kursus, balik tu baru la sambut bertiga dengan hubby dan Nurin. Ada banyak gambar dan ada banyak cerita, tapi ...biasa la kan ..... so, tenguk je la gambar-gambar yang ada ni.

Hadiah untuk mama.
Kek untuk mama.

Sibuk Cik Kak ni membungkus goodies, memula rajin, dapat 3 bungkus dengan dia-dia sekali bungkus!

Keknya ... tahun ni feminin sikit...heheh..

With friends and teachers.


Mini celebration, sebab weekdays kan, takde la nak masak bagai, aku buat nasi ayam untuk dinner malam ni. Teringat nak panggil Jon sekeluarga, tapi mengenangkan hari bekerja, kesian pulak kat Mila sebab dia selalu balik lambat. Tapi, Allah tu Maha Pengasih, sebelum Maghrib Jon telefon kata nak datang, Alahamdulillah, sampai juga hajat aku nak makan sama adik beradik.

Makaaannn...jangan tak makan....

Orang semua sibuk makan, budak kecik ni sensorang atas tilam...golek sana, golek sini...

Hi, nama kita Afiq :)

Marah betul Afiq bila aku sumbat tangan dia dalam seluar, tu la, suka masuk jari dalam mulut, kan dah kena...heheh...



7 Comments:

At Thursday, February 28, 2008 12:33:00 PM , Anonymous Anonymous said...

eh, aku betul2 lupe besday ko ng nurin. sori la ye. btw, happy belated birthday for both of u. semoga pjg umo, murah rezeki, and nurin dpt adik.

hmm... sedapnyer nasi ayam tu! yummyyyy...dh lama x mkn nasi ayam.

 
At Thursday, February 28, 2008 2:07:00 PM , Anonymous Anonymous said...

noha,
aku rasa engko yang tak baca blog aku.

http://laydiefa.silent-echo.org/?p=386

card tu dah on the way.
kalau hilang, sila sue pos malaysia. not me.

 
At Thursday, February 28, 2008 5:04:00 PM , Blogger mommamia said...

aduhh..sori kwnkuk..aku pun betul2 lupa,bkn pe,aritu masa amy ckp bday ko ari sabtu yg patutnya gahtering tu,aku mmg dah memasang niat nak sms ko wish,skali tuu..adehh..ko tau la aku nih,bday laki sndiri pun sikit haram aku tak ingat..apa nak jadik aku ni,aku rasa byk tertelan semut kot hihi,by the way,happy belated bday noha,standard la doa aku utk ko semuanya yg terbaik,keluarga,kesihatan,kewangan,keberkatan..insyaAllah..

syiannyer afiq,abis ko 'bungkus' dia,patutla member marah hihi,tp ttp comelll

p/s:betul la ckp zura,tgk nasik ayam ko ni terus aku terliur,ayam dia tuh perghh..slurppp

 
At Thursday, February 28, 2008 5:46:00 PM , Anonymous Anonymous said...

xura : tq! a ah...aku pun sama, lama tak makan nasi ayam, tu yg buat tu...tapi tak sama la dgn mak aku buat...iiskk..

aiza : sorii...sorii...lama tak jenguk ur blog, byk entry missed. tq so much!

mar : its ok, tq! :) comelkan afiq? rasa cam nak pinjam je barang sehari dua, tapi selamba je abah dia kata 'mama takde "tek" '...hhmm... bukan takde daaa....cuma tak bersusu je...huhu...

ada sebab aku buat nasi ayam dan resepi ayam panggang tu, ada kena mengena dgn hadiah yg aku dapat :)

 
At Friday, February 29, 2008 9:44:00 AM , Blogger azura said...

heeeepi besssstttday kak noha!
sy doakan kak noha murah rezeki, panjang umur n cepat2 dpt adik untuk nurin!

 
At Monday, March 03, 2008 11:55:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Attention!

 
At Tuesday, March 04, 2008 10:12:00 AM , Blogger Nadiah said...

Naughty la aunty noha nih... ! alahai.. kesian Afiq..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home