Sunday, February 03, 2008

Hi ...... salam perkenalan :)













Lena sungguh Irfan dalam pelukan Mama Noha, empuk eh Irfan? hehhehe...... Akhirnya, sekian lama menanti saat ini, dapat juga aku memegang Irfan. Bila menciumnya, bau baby buat hati aku meronta-ronta untuk memiliki baby sendiri, tapi entah bila agaknya. Buat masa ni, pada Irfan dan Afiq la aku mencurahkan kasih sayang selain Nurin Salma.

Sedang aku sibuk membantu Syeda menguruskan Irfan ;

Nurin : Mama, sekarang Nurin ada 2 adik, satu Irfan satu lagi Afiq. Nurin rasa gembira.

Mama : Ok la tu, dah ada 2 adik, tak payah la adik dari mama.

Nurin : (terus monyok muka dia ) Alaaaa....Nurin nak adik sendiri.

Aku ingat dia tak faham, rupanya dia tahu. InsyaAllah Nurin, ada rezeki, Nurin pun akan dapat ada juga ya. Doakan aku kengkawan, doakan kami.


5 Comments:

At Monday, February 04, 2008 12:49:00 PM , Anonymous Anonymous said...

alaaa.. x dpt view la gmbr2 tu. :(

bak kata yusman "lipat gandakan usaha. usaha tangga kejayaan." heheh.. mudah2an ada rezeki.

 
At Monday, February 04, 2008 2:52:00 PM , Anonymous Anonymous said...

xura, cuba ko bukak guna mozilla firefox, bapak aku pun takleh nak view.

aku rasakan, usaha tu boleh dilipatgandakan kalau bercuti...berdua, tapi ntah bila la boleh pegi...

 
At Monday, February 04, 2008 4:14:00 PM , Anonymous Anonymous said...

dh try mozilla firefox, tp x leh gak la. blank je. :(

 
At Tuesday, February 05, 2008 9:10:00 AM , Anonymous Anonymous said...

aku pon tak dpt view gambo....

tunggu je rezeki ko..
tak pyh nak pepikir sgt..
nnt lagi susah melekat....

buat tak tau jer....
on d same time truskan usaha
hehheh...NOHA BULEH!!!

 
At Wednesday, February 06, 2008 6:20:00 PM , Blogger Nadiah said...

noha,

kata org tua dolu-dolu, kalau nak anak, 'curi' senduk kat rumah orang..

~ hinting : rumah aku ada banyak senduk buruk heheh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home