Thursday, October 11, 2007

Last minute!

Lama dah nak hantar kad-kad raya ni especially untuk clients, tapi ada jek yang menjadi penghalang. So, lepas distribute kat office lama, aku tumpang la kejab kat sana nak menghabiskan mana yang ada, itu pun tak terhabis masih ada lagi yang aku tak sempat nak tulis...huhuhu....

Susun tindih-tindih sebelum tempek setem, kalau ada mesin tempek setemkan best?

Siap juga akhirnya...phewww....


Nurin ni, tak macam budak perempuan lain,tak suka ikat rambut, tak pakai klip segala.... kalau panjang tu, biar je berserabai... so, aku bawak pi gunting rambut, senang, kemas je. Lagi pun dia suka pergi gunting rambut, siap ketawa lagi melekek-lekek sebab geli...heheh..



Again, for 4th time Syeda was admitted in the hospital. Ni kat hospital, hubby dengan Nurin tenguk tv sambil tunggu mama bersiap nak balik. For 3rd and this time Syeda admitted kat Hospital Pakar HUKM. Best gak biliknya, setiap sorang dpt satu bilik, siap tv, almari baju, sofa dan peti besi! And cheaper than pusrawi. Aku ingat nak bersalin kat sana gak esok-esok. Satu je yang tak best, front person kat bahagian kecemasan tu memang hampeh!, 2 kali datang 2 kali gak hampeh. Tu belum dr kat kecemasan yang biasa dan double standard. Layan Syeda cam orang kampung, bila tahu Syeda staff lecturer kat UKM baru la terhegeh-hegeh nak buat baik...chaiitt! macam ni ke dr layan patients, mana boleh pilih bulu! Nasib baik la kat Hospital Pakar ni layanan dia ok sket.
Oh... fyi, HUKM dengan Hospital Pakar HUKM at the same place and building, cumanya hospital pakar tu kat tingkat 7.
..............................................................................
Atas sebab-sebab tertentu, i'm still here in KL, takde perasaan nak sambut raya, agaknya kalau kat kampung tu best la jugak kot. Mesti mak dah sibuk ke pasar nak beli bahan-bahan masak pagi raya. Nasib baik dah 'ngunjung' minggu lepas. Kesian kat mak, aku dah le anak pompuan dia sorang je, haiii hati sabo je laaa.... Nasib baik Jon balik Hari ni, boleh la dia tenguk apa-apa yang patut.
Anyway, dikesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin, pada semua pengunjung blog ini, andai kata tersilap kata terkasar bahasa, ampun dan maaf aku minta. Halal juga makan minum kira ada. Pada yang dah mula bercuti dan akan pulang ke kampung, berhati-hati memandu, semoga sampai tempat yang dituju. Aku hanya akan balik ke Johor pada hari raya pertama. Jemput la datang ke rumah ya :)






4 Comments:

At Thursday, October 11, 2007 10:51:00 AM , Anonymous Anonymous said...

this yr langsung x de htr kad raye. malas.

syeda tu teruk sgt ke morning sickness smpi msk spital byk kali? kesian btl.

 
At Wednesday, October 17, 2007 10:53:00 AM , Anonymous Anonymous said...

slamt hari raya,maaf zahir batin...noha, leh bagi alamat nak htr kad jemputan.

 
At Thursday, October 18, 2007 9:26:00 AM , Blogger azura said...

bahagian kecemasan hukm mmg macam tu kak noha...my fren pun penah terkena...nak bersalin dia wat dek jek, bila kita mention nak bersalin kat hosp pakar ukm tingkat 7 baru diorang cpt2 attend anta...teruk kan?
anyway, selamat hari raya to u n family...
semoga syida n baby sihat2 sentiasa..insya-allah saya doa everything will be fine n smooth

 
At Monday, October 22, 2007 11:03:00 AM , Anonymous Anonymous said...

dzareena : selamat hari raya, nak bagi kat mana? email? saya tak simpan email add ena, no tel pula takde sebab hp hilang, bole contact saya thru sms? 013-7708355

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home