Monday, July 25, 2005

Makan Cik Syedah...ggrr..

Senario : Di meja makan kat rumah Gurney, waktu makan malam selepas balik dari pasar malam di Jalan Tunku abdul Rahman...

"Nurin, no!, Jangan buat macam tu" Syedah menegur Nurin for her misbehave masa makan tu, aku pun tak perasan apa la yang cik kecik tu buat.

"...Ggrrr...Auum!!.." semua orang terberhenti makan terus memandang Nurin, terkejut beberapa saat sebelum everybody ketawa melekek-lekek.

"Eh...buat macam tu pulak??!" Syedah punya la terkejut, sampai terbeliak mata dia.

As a mother , aku pun terkejut, dari mana la Nurin belajar buat macam tu, iiskk....malu gak aku ngan Syedah, macam tak pandai jaga anak pulak. Tapi pada pendapat aku la, agaknya bila dah kena tegur tu, Nurin bengang kot, tapi takkan nak marah atau nak melawan Cik Syedah dia kan, so bila dia 'mengaum' tu, agaknya itu cara dia nak meluahkan kegeraman/ kemarahan/ kebengangan dia kot...heheh..ntah la...apa pun semua org tergelak dan terperanjat, how can she react like that??...sighh....

Sudahnya, bila takut kena marah, pada aku juga la, my doter yang kiut miut tu mengadu...eemmm....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home