Monday, July 18, 2005

Jejalan

Lama tak jalan berdua-dua dengan hubby, so last Saturday, aku anto Nurin kat umah babysitter. Kesian dia, dia cam tahu je nak kena tinggal, asik nak berkepit je. Nasib baik masa kat umah babysitter tu dia nak turun dari keta, kalau tak mmg angkut je la dia sekali.

Lepas anto Nurin terus pi kl, jumpa Mak Ngah kat Kg Baru, ada business sikit, bila dah selesai pi Gurney lak, jumpa adik-adik ipar aku. Kebetulan, Ana pun nak kuwa, kitaorg anto dia kat Times Square. Dah alang-alang kat situ, kitaorg pun decided nak melepak kat situ gak. Dulu penah pi dengan Nurin sekali, masa tu naik monorail, tapi tak la berjalan sakan, sebab bawak budak kecikkan, tak larat nak melayan karenah dia. Kali ni puas gak la, turun naik escalator, tenguk sana, tenguk sini, pastu tgk org nak roller coaster, yang naik menjerit, aku pun menjerit sama. Eeii...best la, tak tahu bila nak naik, tgk tiang dia bergegar-gegar, kalau aku naik camne la agaknay ek??..

Seronok gak jalan berdua, tapi most of the time asik ingat Nurin je...hehe...rasa bersalah plak berjalan tak bawak dia. Takpe la, sekali-sekala bagi la chance mama ngan babah dia dating. Yang seronok tu, hubby layan macam masa bercouple-couple dulu, aku cerita dia tenguk je muka aku...hehe...naik segan lak. Maklumla, skang ni kalau berjalan, nak cerita, cerita je la, mana sempat nak tenung-tenung, mana nak makan, mana nak menyuap makanan, mana nak layan Nurin lagi...tapiiii....

...... nak dijadikan citer, sabtu tu aku punya first day p*riod, sakit la wehh.... aaiii....jadi, tak best sikit la ......eemm..nampak gayanya kena plan lagi la nak berjalan nihh.

4 Comments:

At Monday, July 18, 2005 3:18:00 PM , Anonymous Anonymous said...

alamak Noha..sama la kita, aku weekend aritu pun tinggalkan baby kat mak mertua, aku ng hubby jln2 b.bintang, teringat lak zaman2 dating dulu..tp mmg la hati ni asik ingat anak jer..asik2 tipon tanya mak mertua baby camne hihi..syok la skali skala dpt berdua2 je ng hubby tp rindu kat anak tuhan je tau kan?

 
At Tuesday, July 19, 2005 11:31:00 AM , Blogger noha chomel said...

rindu, rindu gak, tapi takde la sampai tipon...nanti kang babysitter kata aku tak caya kat dia plak...tapi sekali sekala kuwa berdua, mmg best. aku pun sebenarnya tgh cari masa nak pi bercuti berdua, tapi tak tahu nak anto nurin kat mana. seumo idup dia, dia tak penah berpisah dgn aku jadi susah gak nak tinggalkan dgn sape2...silap2 kang, angkut sekali, jadi la bercuti bersama keluarga...

 
At Thursday, July 21, 2005 3:55:00 PM , Blogger noha chomel said...

sekali sekala tinggal takpe la ju, kang dia tak nak ikut ko lagi naya...lain kali bawak sekali jasmin, mesti dia suka jalan2 sama papa ngan mama...

 
At Thursday, March 01, 2007 9:51:00 AM , Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... unfinished corner bookcase for youth Car audio installation picture Karcher pressure washer 2200 psi Tax telefile phone number Baccarat sans Mi visa card Mature brunette fucking Cheap prozac 10mg Gallbaldder trouble with zocor Brake light wiring diagram 1996 dodge grand caravan videos of virgins having sex

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home