Thursday, June 02, 2005

Tolongggg!!

Tadikan, bila aku viewed blog, aku perasaan aku dah posting entry 'Dewa' tu sampai dua kali. pastu aku delete la salah satunya, seblom tu aku tgk salah satu posting ada org comment, so aku tenguk 2,3 kali untuk make sure aku tak delete entry yang ada comment tu sebab aku tak baca lagi...pastu bila aku view lagi, aiiseyyy.... entry yang ada comment tu dah ilang la...mana ekk?...aku rasa aku delete entry yang betul..iiskkk....sape punya comment agaknya ek?...sape tahu, angkat tangan!...

1 Comments:

At Thursday, June 02, 2005 5:26:00 PM , Blogger noha chomel said...

sufia tomyam tu dekat dgn kolej 10 dan 11 upm, depan tu ada petronas kan, ko jalan lagi lepas traffic light tu lebih kurang 500 meter ada kak long tomyam seblah kiri ko, jalan lagi lebih kurang 200 meter, sufia tomyam tu kat belah kiri...cawangan dia ada gak kat kawasan umah aku..

aku dah pegi umah nad masa 1 mei ari tu, aku pi sana sebab nak car pool ngan dia nak pi pd for gathering, aku dah tanya dia tadi, next week dia balik kg, nanti la plan semula...

actually, aku dah lama tak jumpa siela, korang la, bila nak invite kitaorg dtg umah..at least korang takyah pi mana2 kalau sibuk, kitaorg je yg pi umah ko, amacam?..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home