Thursday, May 26, 2005

Sakit tekak

Dah beberapa hari aku sakit tekak...sejak hari ahad. Masa tu masih kat kampung. Frust la jugak sebabnya takleh nak makan sgt (..aku rasa sebenonya Tuhan nak bagi peringatan, makan tu berpada-pada, ni tak asik melantak je...iiskk...)..sampai hari ni, masih sakit tekak, siap batuk sekali...Takpe la, sakit sikit-sikit je, still bole jalan, makan, buat keje, ok la tu...orang lain ada lebih teruk dari aku...bersyukur la aku cuma sakit tekak je, Alhamdulillah...

Nurin pun cam tak brape selera nak makan. Tak tahu apsal, tapi bila kat umah mak dia, asik makan la pulak, Hubby plak sakit satu badan. Bulan ni mmg byk driving, outstation, balik kampung, jalan-jalan ujung minggu, kebetulan pulak kat opis dia nak pindah, angkat barang lagi, badan lak lama tak servis (berurut)..tu yang sakit kot...

Biasa la kita ni, bila tak sakit, enjoy je, buat keje tak renti-renti, tak pun tak pedulik langsung kesihatan, maksudnya, tak bersenam dan jaga makan..bila dah sakit, dah terbaring, baru la tersedor...bila cakap pasal bersenam lak, aku baru ingat tak datang kelas aerobik last week...bukan sengaja tau, tapi aku cuti balik kampung..takpe, minggu ni aku pegi la...bagus tau bersenam ni, nanti aku citer kat entry lain pasal bersenam ek..

2 Comments:

At Friday, May 27, 2005 1:20:00 PM , Blogger noha chomel said...

a ah la ju...aku lupa...tapi ok dah ni, tinggal sikit-sikit je..sekali-sekali sakit, biar le an ngan nurin jaga mama dia ni pulak... ;)

 
At Thursday, March 01, 2007 9:25:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home