Tuesday, May 24, 2005

Kesiannyerr...

Semalam, awal lagi Nurin dah tido, lepas maghrib je dah lena...letih kot, perjalanan balik dari batu pahat meletihkan dengan matahari panas membahang, perut dia pun tak brape sedap, masuk angin, tu la makan main-main, suruh makan tak nak...

Bila Nurin dah tido, best la, mama ngan babah layan vcd, tenguk LAX dan Las Vegas pastu terus masuk tido, kong!...tak ingat apa dah, baca doa tido pun tak sempat...tiba-tiba terasa cam Nurin je kat sebelah, nak bangun jugak, tapi tak leh la, terus sambung tido siap mimpi lagik...sekali tu bila sedar, laaa...elok je Nurin dok menyangkung kat sebelah, aku trus bangun 'Nape anak mama ni, mari sini (aku peluk dia)'...dia pun dengan bibir yang mencebik-cebik..'nak susu'...alahai..kesianyeerr..ntah brape lama la dia dok menyangkung kat seblah aku tu...

Aku trus bangun buatkan susu, agaknya dah haus sangat, Nurin pun ikut sekali pi dapur, lepas buat susu, aku temankan dia menyusu kat bilik dia (so far, sejak Nurin tido asing, tak penah lagi dia balik tido semula dgn kitaorg)..sampai dia habis menyusu baru la aku sambung tido kat bilik aku...

Hmm...penat sangat, maklum la ujung minggu balik kampung..bestt..best...asik makan je...hehehe..

2 Comments:

At Saturday, March 03, 2007 4:39:00 PM , Anonymous Anonymous said...

What a great site » »

 
At Wednesday, March 07, 2007 5:40:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home