Thursday, May 12, 2005

First night..

for the first nite, nurin tido sorang-sorang kat bilik sebelah semalam.... sebenarnya dah lama nak ajar dia tido kat bilik sebelah...tapi tak sampai ati, macam kecik je lagi...tapi bila semua kat satu bilik, rasa penuh lak bilik aku tu...tilam aku, tilam dia....

hubby tanya gak, "sampai hati ke?...tak risau ke?"...eemm..aku tawakal je, kalau tak, sampai bila nurin nak menempel ngan kitaorg...seblom tu aku tidokan dia dulu, kasik susu kenyang-kenyang...pastu angkat dia letak atas tilam kat bilik sebelah...make sure everything ok, baru la aku masuk tido kat bilik aku...

aku tersedar kul 5.15 pagi, nurin masuk bilik aku, sambil gosok-gosok mata...aku ajak dia baring kat lengan aku...aku tanya dia, "nurin nak susu ek?... nurin pegi masuk bilik sebelah, nanti mama buatkan susu...."sekali tu dia terus masuk bilik dia semula, aku bagi susu terus sambung tido....heheh...macam paham je, bagus gak..tapi tunggu lak malam ni camne...

2 Comments:

At Monday, May 16, 2005 5:42:00 PM , Blogger noha chomel said...

ko ni sany, biru sungguh kepala otak ko...aku ingatkan dah kawin ni, ok sket...letih melayan 'kebiruan' otak ko...

anyway, kalau betul pun aku plan nak buat 'second night'...baik aku plan2 betul, anto nurin balik kg ke, pi jauh2 sket, cherating ke, cameron ke...baru la best, betul2 clear dari gangguan...

sebenarnya, ini training untuk nurin, aku nak tgk tahap/kemampuan dia kat mana, nak tgk, dia berani tak, untuk permulaan ni, biar la aku tak kunci pintu, nanti kalau dia dah pandai ketuk pintu, baru aku kunci...at least bila aku tak kunci pintu, dia tahu mana nak carik aku dan sikit pun tak menangis...

budak zaman skang cepat blaja sesuatu yg baru, aku tak paksa nurin blajo semua benda, aku ajo semua, tapi yg mana dia bole ikut, ok la...at least aku nampak/tahu kat mana level dia skang ni...kiranya aku meng'eksperimen'kan nurin la..ehh..eksperimen yg baik je tau...

ok la...nanti kalau ada benda baru yg nurin belajar, aku bagitau ek..

 
At Thursday, March 01, 2007 2:19:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Save to disk partition error laptop hp Guys and girls freak dancing Reunions fiestas orgies cantabria drivers for hp 755cm designjet plotters http://www.hewlett-packard-plotters.info/typewriters_plotters.html kip plotters used hp plotters Day spa laser hair removal los angeles area Appliance parts inc. i24 plotter printer Saunas en estepona Double 64 w madison two-door bookcase city blue new orleans hp plotters Water heater elements

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home