Tuesday, May 17, 2005

Another sad story....

Hmm...malang bertimpa-timpa betul hari ni...lepas satu-satu nampaknya...sedihnya hatiku, Tuhan je yang tahu...rasa bersalah, sedih, silih berganti....orang lain maybe nampak aku ok je, ketawa, bergurau, bole makan minum lagi...tapi, kalau la org bole nampak hati aku...mesti berlubang-lubang....

Aku nak jadi org yang kuat semangat, tak mudah putus asa dan tak mudah menyerah kalah...dan aku pun tak suka nak sedih-sedih, that not my type...cuma tu la, kalau ada buat silap, cuai, mmg bole buat aku suffer....sbb apa yang ada kat kepala cuma " i am the perfectionist"....sbb tu kalau ada buat silap sikit...aku akan susah hati, sedih dan tensen...cuma skang ni je, aku blaja menerima kenyataan dan maafkan diri sendiri...yang penting, aku akan belajar dari kesilapan...

Pada sape-sape yang aku buat silap hari nih, kak farid, kak erin, mahendra, ma...i'm very-very sorry....please forgive me...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home