Monday, May 16, 2005

Selamat Hari Guru

Selamat hari guru! Siapa la kami tanpa mu!!..cheewaahh...kasi la can cikgu-cikgi kat luar sana kembang sikit hari nihh...tapi mmg betul pun, tanpa cikgu, kita mungkin tidak berada pada kedudukan sekarang...

As for me, aku ni mmg hampas sikit pasal mengingati cikgu-cikgu yang penah ajo aku, kecuali cikgu-cikgu yang penah meninggalkan kenangan pahit / manis, yang aku sayang atau yang penah 'sound' aku...yang lain-lain tu, sebaik je aku tinggalkan sekolah, memori pasal diaorg terus hilang dari kepala otak aku ni...heheh...sori to say la ek...bukan apa, ada tu buat aku menyampah kat cikgu tu, daripada aku dok kenang-kenang benda yang menyakitkan hati, baik aku lupakan terus....tapi, kalaulah ada cikgu-cikgu aku terbaca blog aku ni, sama ada aku ingat kat diaorg lagi atau tak, aku nak diaorg tahu, betapa aku sangat-sangat menghargai jasa-jasa diaorg....

Buat insan-insan yang bergelar guru terutama ibu mertuaku Puan Hjh Halimah Sha'aban dan bapa mertua ku, Tuan Haji Ahmad Raqi Abdul Rashid, Siela, Ani, Abg Mas, Baha, Cik Mi, Julia, Linda, Mus, Puteri, Siti dan sape-sape yang tak tersebut tu, Selamat hari guru, semoga terus tabah dan dedikasi mendidik anak bangsa!..

1 Comments:

At Monday, May 16, 2005 5:20:00 PM , Blogger noha chomel said...

ala sany..otak aku tgh beku ni, takleh nak balas pantun ko...apa citer?....mcm ko, aku pun tgh byk keje, takleh nak selalu online...umat pun dah ramai kat lab ni, kalau aku on msgr aku, kang ada le yg meng'sign out'kan...tu yg aku maleh tu...

cerita terkini, aku akan balik batu pahat jumaat ni, kalau ko ngan mak balik, singgah la umah ek..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home