Friday, May 27, 2005

Letih

Letihnya la 2,3 hari ni...kalau malam tu, kadang-kadang blom kul 9.30 mlm dah kong!...kain baju yang basuh dari hari isnin, tak sempat lipat lagi...korang bayangkan la, hari-hari aku basuh baju, punya la banyak baju kering sampai bakul tempat letak baju pun dah tak nampak sebab kain baju dah melimpah-limpah!...

Keletihan aku ni, akan berlarutan sampai 3 minggu lagi, bukan apa, sekarang ni tengah buat eksperimen sampel-sampel dari luar, byk sgt sampel..tapi Alhamdulillah, nasib baik ada practical student, pada diaorg la aku bergantung harap...kalau diaorg takde, aku bole gak buat sendiri, tapi mesti kelam kabut..

Tapi takpe, letih-letih pun sebab aku mmg buat keje, aku rasa letih duduk je sebab takde keje lagi teruk kot?...heheh...

1 Comments:

At Wednesday, March 07, 2007 6:15:00 AM , Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home