Wednesday, May 20, 2009

Anda rasa 'hebat' hari ni?

Setiap kali aku chatting dengan Xura, mesti dia tanya "ko rasa hebat hari ni?". Memula tu aku rasa, bagus betul kawan aku ni, dah pandai guna positive words dan affirmation. Memula tu aku tak rasa apa-apa pun, cuma aku rasa bagus la kalau dia dah dapat perasaan/diri/sikap untuk jadi hebat. Tapi, bila setiap kali chatting dia tanya....alamak! Kalau aku tak rasa hebat, macam tak best la, macam tak syok gitu. So, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Xura yang sentiasa mengingatkan aku untuk jadi HEBAT!

So, apa yang aku nak cerita sebenarnya ialah, SEMALAM MEMANG HEBAT! :) . Apa tak nya, urusan di ofis dipermudahkan Allah (sebab selalunya urusan tu susah nak selesai), lepas tu pergi appoinment and closed the deal and bonus of the day, hadiah anniversary dah sampai...yeaayy!!. Yea Cik Ana Banana, kami dah dapat hadiah tu, bila nak turun KL? ;p. Walau pun anniversary lagi 3 minggu, kitaorang tak sangka hadiahnya sampai awal, apa pun syukur la, kalau lambat tak best pulakkan?

Alhamdulillah....Alhamdulillah.....Alhamdulillah......tak cukup rasanya solat sujud syukur untuk menggambarkan betapa bersyukurnya aku pada Allah. Kalau ada bajet nak je rasanya buat kenduri kesyukuran :D.

Dan hari ni, aku masih lagi rasa hebat dan aku gembira sebab pagi-pagi Xura 'tercalled' aku dan dari suaranya aku tahu dia pun rasa hebat :). So, aku harap sesiapa pun pembaca blog ini, anda juga rasa HEBAT seperti kami! :)

p/s: baru je pg blog xura...heheh...tak sangka dia buat entry yang sama, aku baru perasan entry dia sebab kekunun nak link kan dia dalam entry ni. hhmmm...hebat betul, entry pun sama!

8 Comments:

At Thursday, May 21, 2009 11:57:00 AM , Blogger Xura'Z Craft said...

yesss!!... kita mmg HEBAT! :-D

 
At Thursday, May 21, 2009 12:22:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

btw, apa hadiah anvrsry tu??.. mcm 'luar biasa' best je! ;)

 
At Thursday, May 21, 2009 7:58:00 PM , Anonymous Anonymous said...

esok(jumaat) kami datangggggggggg!!

tapi sabtu petang sudah pulang :(

-cik ana banana-

 
At Thursday, May 21, 2009 10:40:00 PM , Anonymous nohachomel said...

yes, we r great people :). hadiahnya memang hebat, tak pernah termimpikan hadiah mcm ni, dan kalau ko nak tahu sebab ko la yang mengajar aku bermimpi dan memilikinya . thanks my dear fren :D

cik ana : titun sini ka (punjak jalil)? jumaat pukul berapa?

 
At Thursday, May 21, 2009 10:47:00 PM , Anonymous nohachomel said...

cik ana, sila sms/tel. esok jadual agak pack, tq :)

 
At Friday, May 22, 2009 9:18:00 AM , Blogger Zetty said...

anda memang hebat!

 
At Friday, May 22, 2009 9:36:00 AM , Blogger Xura'Z Craft said...

wow!.. sounds great! aku sungguh teruja nk tau hadiah tu.. hope u'll share it with me soon.. :)

 
At Tuesday, May 26, 2009 11:53:00 AM , Blogger mommamia said...

nak tau jugak!nak tau jugak apa hadiahnya!wah sungguh kepohchi kwn kau ni noha hihi-aku tak rasa hebat pun harini noha,aku kena menempuh jem pepagi buta gi jln semarak huwaa,letihss-hope sepjg minggu ko adalah hebat!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home