Thursday, October 25, 2007

Afiq yang comel

Lama dah tak jumpa Afiq, ada la 10 hari kot dari jumpa masa diaorang datang beraya kat rumah. Rinnnduuuuu!!! Gambar-gambar kat bawah ni diambil masa Afiq tak sampai lagi 2 bulan, comel sangat, tembam, montok...iiishh...semua lah! Macam mana la aku tak menanggung rindu, tu belum Kakak Nurin lagi tu. Harap-harap hari ni keje cepat habis, boleh lari pi umah diaorang kejab.

Hubby practise camne nak pegang and feeding the baby. Macam kekok je kan? Kata tahun depan nak baby sendiri, camne nih???

Afiq dan atuk

Afiq dan abah

Apple pie yang aku teringin masa bulan puasa hari tu, tapi kali ni bukan beli, homemade, Cik Ana outsource pada Kak Supi. Panas-panas nih...sedap! Kak supi memnag best, aku baru kata teringin nak makan apple pie ptg jumaat tu, malam pukul 9 dah terhidang. Nasib baik le tak tinggal serumah, mau bertambah la 'kecomelan' aku gamaknya...huhuhu....





5 Comments:

At Monday, October 29, 2007 4:41:00 PM , Anonymous Anonymous said...

wah, wahhh.. dah practise ni, next yr, boleh lah nurin ade adik. confirm! :)

hmm... like father like son, like grandfather like grandson... mmg btl2 waris bapak ko nih! heheh

 
At Tuesday, October 30, 2007 9:15:00 AM , Anonymous Anonymous said...

baguzz..
practise dolu....
alah kalo da depan mata...
pandai aje.....

ko ni saje je nak kasi aku terliur...
tal pepasal aku dtg sana ko kena buatkan aku.....
hhehheh....
nampak bapak ko mcm muda lak...
dlm gambo....
nampak sihat dia kan....
lame tak berbual ngan parent ko...

depa dah pencen???

 
At Tuesday, October 30, 2007 11:26:00 AM , Anonymous Anonymous said...

xura : have to, project baby no 2 dah start, kalau tak bila lagi, tak sampai 4 bulan aku dah nak masuk 30 tahun...huhuhu...by that time nurin dan 5 tahun...kesian wooo takde adik lagi. afiq tu, kalau sedara mara jumpa, kalau tak kata muka jon, diaorg kata muka bapak aku...heheh..

julia : julia, aku dapat tgk beza dia masa an handle nurin dulu dgn dia handle afiq skrg, agaknya dah makin matured kot, apa pun practise makes perfect kan? :)

kalau ko dtg, aku belikan je, buatkan? minta mahap la cik julia...ni pun minta org buatkan. tu la, aku pun selalu perasan bapak aku dari dulu sampai skrg macam tu gak. dia pencen bulan 5 tahun depan, mak aku bulan 4 tahun depan gak. dtg le bp..

 
At Tuesday, October 30, 2007 2:03:00 PM , Blogger mommamia said...

wah,betul2 excited dpt 1st anak sedara ni,penangan dia lain mcm kan even kita dah ada anak sendiri,aku dulu lg la,dpt 1st nephew masa tu bujang lg,mmg aku ulit abis!kalu tak jumpa mmg rindu hihi-aik an dah ada nurin pun nak practise lg?ke nak gilapkan lg skil?maklumla dah 4thn kan,so skil pegang baby mesti dah kureng ek hihi

 
At Wednesday, December 26, 2012 7:48:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Be a tad disappointing if they arent there for it.. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry Alexa Bags[/url] George are Christian Churches, part of The Anglican Church of Canada. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose[/url] Hrpjoqpot
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora bracelets sale[/url] Healgltcu [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose outlet toronto[/url] txbnogfwo

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home