Thursday, December 01, 2005

Sorry..sorry..sorry..

I got a problem with my shoutbox, susah nak reply balik apa yang readers comment kat situ, balik-balik 'ERROR The requested URL could not be retrieved', tension betul!! Jadi aku nak minta maaf banyak-banyak pada sesiapa yg tinggalkan comment kat situ, bukan tak nak jawab, tapi tak bole....sigh.. Maybe next time kalau aku ada masa, aku tukar shoutbox tuh.

Jadi, aku jawab je la, sesape yg bertanya tu dalam entry ni, ok?

Kak Rus : Download crack?..Errkk..tak sure la kak, sebab selalunya hubby yang buat. Tapi dia ada kata, u just type crack (nama game), then bila dah google, bole la download kalau jumpa..err..cuba dulu yek.

Adel81 : Ye ke? Setahu saya nama Noha ni payah nak jumpa... :)

Kak SJ : Entry 'utara' tak sempat nak post lagi, tunggu yek? Cakap utara? Hehhe..bole la sikit-sikit, tapi diaorang yang dengar tu kata, saya cakap macam orang siam!

Haris : Sure can, datang la selalu.

Ana : Tongkang Ana tu akak tak sure ada, tapi kalau ada,wahh ur tongkang is everywhere!