Tuesday, November 15, 2005

Selamat Datang Auny Sofeeyyah


Tak senang duduk aku dibuatnya sejak dapat sms dari Siela Maghrib tadi.

"Akum...sy on the way ke pusat p'ubatn naluri ni. Pg td check up dh buka 2cm, dktr srh dtg mlm...Td dh kuar darah & dh stat sakit yg kejap2 tu...Doakan sume ok, ye!"
Telefon sany, doktor tengah buat pemeriksaan lagi katanya. Lepas tu takde call lagi sampai la pukul 1.45 pagi. Dalam dok menunggu. sempat la jugak aku sidai kain, lipat baju dan iron baju yang nak pakai untuk esok.
Hmm..tak bole jadi ni, dari menunggu tak sudah baik la aku aku solat dulu.
Lepas solat Isyak dan solat sunat hajat minta dipermudahkan segalanya, tetiba dengar bunyi sms masuk.
"Assalamualaikum, Siela dah selamat melahirkan baby girl, berat 2.2kg, pukul 1 pg td secara normal. terima kasih atas semua doa yang dipohon. baby comel & sihat. siela ok juga."
Alhamdulillah, kupanjatkan kesyukuran dengan solat syukur selepas aku telefon Sany dan bercakap dengan Siela. Aku tumpang gembira dengan kelahiran ini.
Tahniah buat Siela dan Sany, now I may announce both of you, Mommy and Daddy / Ibu and Ayah / Emak and Abah to your ever dearest little one, Auny Sofeeyyah....Alhamdulillah!!

10 Comments:

At Tuesday, November 15, 2005 1:04:00 PM , Blogger Bergen said...

Way to go, Auny Sofeeyyah.

 
At Tuesday, November 15, 2005 1:20:00 PM , Anonymous Anonymous said...

congrates to sany n siela too!!
sedap nama tu..auny sofeeyah.
now nurin salma dah ada little fren dah..

 
At Tuesday, November 15, 2005 2:37:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

klu ko jumpe diorg, ckpkn congrates, ok?

bb girl lg.... sape nk kawan aiman ni?

 
At Wednesday, November 16, 2005 10:09:00 AM , Anonymous Anonymous said...

bergen : :)

zura : actually nurin dah ada aiman dan jasmin, sekarang tambah lagi sorang..:). tq on behalf of them

xura : aku dah pegi mlm semalam, tapi aku baca comment ko ni baru pagi ni...apa kata ko sms kat dia @ 016-3596589

aiman will be thorn among the roses..heheh..

 
At Wednesday, November 16, 2005 10:10:00 AM , Anonymous Anonymous said...

opss.. xura, no tel tu, no siela

 
At Wednesday, November 16, 2005 10:58:00 AM , Blogger Xura'Z Craft said...

noha, aiman will be the ONLY hero in every girl's dream... ;)

p/s: bakal jd rebutan anak aku ni!!.... bangga..bangga... semlm atikah (bb girl opismate yusman, br 4 bln) siap pegang2 tgn ngan aiman lg!!!.. seee... kan aku dh kata td..

 
At Wednesday, November 16, 2005 11:28:00 AM , Blogger noha chomel said...

xura : kalau camtu, ko kena la bukak counter awal2, sape yg nak aiman kena buat application!!

 
At Thursday, November 17, 2005 12:46:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

noha, aku blm klrkn form, ju dh intention nk isi tu...

ju, anak aku x la hensem mana, tp confirm, cium pipi, mmg puas! heheh..

 
At Thursday, November 17, 2005 8:31:00 PM , Blogger Unknown said...

maccam mana sebut nama tu....adeh..nama bebudak mesia skang, macam2!! nama junior2 aku yg baru datang japan pun yarabi, pening paler nak sebut nama.

 
At Friday, November 18, 2005 8:44:00 AM , Anonymous Anonymous said...

ju : what do u mean by jasmin nak dapat kawan baru?..u ko pregnant ke??? kalau betul, congrats!! hhmm..nampaknya aku kena bekerja keras nak kejar ko nih..

la ni tak nampak la lagi kehemsemenannya, tapi cute itu sudah pasti!!

xura : confirm, pipi mmg chubby gila!!

zaza : nak sebut macam ni 'auni sofia"...simple je kan??...tapi bila ejaan ditukar sikit je, lidah aku pun nak tergeliat!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home