Wednesday, September 21, 2005

Game over!!


Sekarang ni, ada satu fenomena kat lab aku, everybody sibuk main games...eerr yahoo games. Baik officer ke, supporting staff ke., kalau ada masa terluang atau sengaja 'meluangkan masa' mesti dok depan pc main game. Dulu-dulu diaorang main Zuma, sekarang ni main Chuzzle lak.

Buat masa ni, memasing sibuk 'menyekor' who will get the highest mark. Siap ada scoreboard lagi tuh! Masa aku menaip entry ni pun, labmates sebelah aku tengah sibuk main. Katanya tensen nak buat keje, tapi aku rasa bila tak score tu lagi tensen.

Tak kisahla nak main apa pun, cuma yang buat aku guilty...eerrr...aku yang perkenalkan Chuzzle tu pada diaorang...huhuhu....

4 Comments:

At Wednesday, September 21, 2005 1:57:00 PM , Anonymous Anonymous said...

julia : aku pun tak suka main games, actually aku kenalkan pada kawan aku, masa tu dah lepas ofis hour, saje nak membuang masa sementara tunggu hubby dia dtg, sekali tu esok2 dah addicted plak.

mostly yg main ni, diaorg staff baru, project takde lagi. one more thing, keje kalau kita yg design mmg byk masa 'terluang'nya...apa pun pada aku, sendiri mau ingat la...

 
At Monday, September 26, 2005 3:12:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hehehe alamak.. I pun tengah addicted dengan games nie. tapi yang potong steam tu, pasal trial period dia dah habih.. malas nak download again.. camner ekk ?

eh eh.. best ekk dapat main kat opis.. dulu masa I kerja bank, jangan harap lah. nak check email pun tak sempat..

sejak dua menjak dah jadi entreprenuer (cheewah!) nieh.. ada lah masa sikit.. boleh la sambung cinta lama dengan pc ku ehek.

 
At Monday, September 26, 2005 4:58:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ruslaa, my hubby said, kalau nak download games kena download dgn 'crack' dia sekali..kira cam hackers dia la...mm..saya pun tak brape paham sebenonya..maybe u just type Chuzzle crack, then u bole main sampai bebila pun tanpa trial period. if u still interested, nanti i tanyakan my hubby, k?

 
At Tuesday, September 27, 2005 8:26:00 AM , Anonymous Anonymous said...

oh ya, crack tu dan gamesnya pun kena download sama

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home