Wednesday, August 17, 2005

Sakit??

2, 3 hari kebelakangan nih, Nurin byk ta*k mata. Normally bangun tido je selalunya ada ta*k mata kan, tapi macam malam semalam, like every half an hour ada ta*k mata. Ada sekali tuh, penah dia tido, bila bangun penuh mata dia dengan bulu-bulu mata sekali diselaputi ta*k mata.

Kesian kat dia sebab nak bukak mata pun susah. Orang-orang tua kata, kalau keluar ta*k mata, badan panas, macam tak sihat la gitu. Tadi aku tanya kengkawan, diaorang kata perut Nurin mesti banyak cacing. Korang rasa betul ke? Korang ada idea tak apsal jadi camtuh?

Risau nih, nak bawak gi jumpa doktor, hubby OT lak malam nih.....mmmm.....

1 Comments:

At Wednesday, August 17, 2005 3:27:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

kesian nurin. aku pun risau psl aiman. klu nurin br je kena cam tu, aiman sjk lahir lagi. dua2 mata. aku dh tanye doc. mase tu doc kata mata bb blm blh fokus btl, sbb tu mata aiman berair + ade taik mata.

sblh kanan dh ok. tp sblh kiri masih lg. taiknye tak lah byk. tp aku pun risau. aku pun nk bwk aiman p jumpe doc lg.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home