Monday, August 08, 2005

Nak lawan Mawi

Ingat tak aku penah citer pasal senamrobik sempena Showcase ari tu? Aku sebenonya dah lupa pasal benda tu dan tak penah plak cuba nak tenguk kat tv, sebab rancangan tu disiarkan time aku nak pegi keje, jadi tak dapat la nak tenguk.

Tapi makcik aku nih, bila aku dah citer kat dia yang aku masuk rakaman RTM1 untuk senamrobik, rajin la plak dia bukak tv tetiap pagi, mana la tahu, bole la tenguk anak sedara dia yang comel nih masuk tv..heheh..

Nak dijadikan citer, pagi tadi seluruh Malaysia dapat tenguk aku..hehe...sesape yang bukak tv masa tu la, yang tak bukak tu, missed la korang. Aku pun tak tahu sebenonya, tapi dalam pukul 9.30 pagi aku dapat sms dari pakcik aku. Nak tahu 'bunyi'nya camne...

"Muka kau besar depan tv, lama pulak tu, ialah nak jadi personaliti. Cicik tenguk pagi ni. Boleh lah lawan MAWI...HA..HA..HA.."

Ha haha hah...terguling-guling aku aku gelak, ada la pulak aku nak lawan Mawi, tak sesuai betul! Lepas ni ada la orang yang AFUNDI aku nampaknya, tak gitu S**y?..heheh...

4 Comments:

At Wednesday, August 10, 2005 1:53:00 PM , Anonymous Anonymous said...

tahniah noha walaupun kite tak tengok tv sebab anak2 kite sibuk watching wigle2 pepagi buta tetiap hari. Sure kurus dan solid badan noha ni sebab tu boleh masuk tv...

 
At Wednesday, August 10, 2005 2:01:00 PM , Anonymous Anonymous said...

sany : undi jangan tak undi..

SL : kalau la akak tahu betapa 'comel'nya saya, mesti akak tak sangka, kalau la saya betul2 kurus dan solid, bagusnya...huhuhu....

 
At Wednesday, August 10, 2005 4:04:00 PM , Blogger Xura'Z Craft said...

Wah.. glamer la ko ari ni, noha. Bukan senang nk msk tv tau!

Sany&siela: x marah. camne kalerfulnye blog aku, cam tu lah life aku. ;)

 
At Wednesday, February 14, 2007 8:53:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home