Friday, August 26, 2005

Tido..bestnyeerrr...


Sebelum aku kejutkan Nurin pagi tadi, tetiba rasa macam tak sampai hati pulak nak kejutkan dia. Tenguk la tu, sedap je dia tido kan? Dengan terkangkangnya, tangan lepas bebas, best jerr. Aku pun kalau tido, suka buat tangan macam tuh, tapi bab kaki tu sopan sikit la, takde la cam Nurin tuh.

Kalau tenguk baby tido, rasa bahagia sangat. Suka tenguk muka dia, muka tenang tanpa masalah kan?

Korang perasan tak baju ngan seluar dia dah senteng? Kalau nak tahu, baju tuh aku beli masa umur dia tak sampai setahun pun. Sekarang dia dah 2 tahun setengah, masih bole pakai, cuma singkat je la.

Macam mana sedap pun dia tido kena gak kejutkan, kalau tak, nanti aku ngan hubby yang lambat pegi keje. Sorry yek sayang, kita bangun dulu, pegi sekolah, malam nanti tido lagi, ok?

1 Comments:

At Friday, August 26, 2005 5:23:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ju, aku pun bengang gak org yg fanatik ngan mawi nih, tapi nak wat camne, hak memasing kan?...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home