Tuesday, August 30, 2005

Swarovski crystal



Amacam, cantik tak? Ada yang berkenan?

Aku ada buat entry pasal Swarovski crystal bracelet ni beberapa bulan lepas. Sekarang ni, aku tolong Mak Ngah aku jual bracelet nih, bukan setakat bracelet, rantai leher dan subang pun ada.

Design, color, bentuk dan saiz batu semua korang bole tentukan, nak yang macam mana, kalau Mak Ngah aku bole buatkan, dapat la macam mana yang korang nak.

Harga lak dari RM30.00++ sampai la beratus ringgit, tapi cam contoh kat atas ni, range dari RM60.00 ke RM90.00 je. Aku rasa dah cukup murah tu, siap bole bayar berapa kali pun yang korang suka, tapi abis bayar baru la bole dapat barangnya..heheh... Kalau korang tenguk kat luar, means kat pasaraya ke, butik ke, memang mahal sikit dan maybe crystalnya pun ada fungsi-fungsi tertentu. This one, definitely untuk perhiasan semata-mata.

Ye la, ada orang tu, kenkadang nak melawa ngan barang kemas, tapi tak mampu la pulak. Jadi aku jual ni, dengan tujuan nak membantu orang yang tak mampu tuh (heheh termasuk la aku!) untuk melawa tapi dengan 'harga mampu'.

Kalau ada sape-sape berkenan, bole la email aku, noha7155@yahoo.com.sg untuk mendapat keterangan lanjut ke, nak tenguk sampel ke atau nak tempah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home